Thursday, June 5, 2014

Pelapik Tilam Ajaib Biovelocity Sleepmate Hai-O Marketing


Pelapik tilam ajaib
Nama komersilnya Biovelocity Sleepmate

Apa yang ajaibnya pelapik tilam ni?
Nampak macam biasa je kan?Ok,baca zura nak tulis ni.hehe..garang plak.


Semua orang suka bila time tidur.paling nikmat la bila time tidur.Lepas penat-penat kerja, mestilah nak rehatkan badan.Bestnya bila dapat landing kat tilam yang empuk.Tidur ni sebenarnya memang penting.Kita memang digalakkan tidur yang cukup untuk lebih cergas hari berikutnya.Nak kulit cantik,nak badan sihat semuanya mesti perlu tidur yang cukup.Zura cukup teruja dengan kepentingan tidur yang pertama tu.Semua sel badan akan diperbaharui dan diaktifkan.Ada satu lagi info tambahan yang zura tau pasal tidur ni,bila kita tidur badan kita akan membakar sebanyak 60 kalori dalam 1 jam.So kalau kita tidur 6 jam?...Berapa kalori yang dah terbakar.


Ini ciri-ciri yang ada pada pelapik tilam ajaib biovelocity sleepmate.Anti graviti maksudnya kita rasa seperti di awang-awangan bila baring di atasnya. Macam kat angkasa.


Apa yang menyebabkan pelapik tilam biovelocity sleepmate ni berbeza dengan yang lain? Dalam gambar tu dah tunjuk teknologi yang digunakan pada pelapik tilam ajaib ni.

♥Dimanfaatkan ♥Disimpan ♥Diseimbangkan ♥Disuntik


Nak hasilkan pelapik tilam ni siapa ada kajian lagi.Kajian ni untuk memastikan keberkesanan dan produktiviti biovelocity sleepmate ini dapat dimanfaatkan oleh seaiapa saja yang menggunakannya.


Kita memang tak boleh nampak la gelombang badan kita tu dengan mata kasar.Tapi kajian menunjukkan gelombang badan kita jadi tak sihat disebabkan oleh persekitaran kita.So bila kita guna pelapik tilam biovelocity ni,ia akan membantu menjadikan gelombang badan kita kembali normal.umpama kita recharge semula tenaga badan kita.bila badan kita bertenaga barulah kita buat kerja dengan efisyen.


Inilah apa yang biovelocity akan berikan kepada penggunanya. Keutamaan fungsinya ialah menggalakkan peredaran darah dan memperkuatkan fungsi jantung kita.

Inilah hasilnya pada mereka yang dah cuba pelapik tilam ni.Kalau tak cuba memang kita tak tau tilam ni berkesan atau tak.




Usaha itu penting.

Siapa yang boleh guna pelapik tilam ni? Sesiapa sahaja. Sepertimana yang zura dah terangkan tadi,pelapik tilam ni recharge semula gelombang tenaga kita kepada keadaan normal setelah seharian kita terdedah dengan pelbagai pencemaran dari persekitaran.

Nak demo & penerangan lebih lanjut?





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015