Tuesday, August 12, 2014

Testimoni 2 Hai O Garlic Tablet


Ramai yang dah tau khasiat bawang putih ni.Tapi tak ramai yang tahan rasa dan baunya. Hai-O dah membantu untuk kita nak dapatkan khasiat bawang putih ni dengan produk Hai-O Garlic Tablet. Senang kan? telan je.memang tak rasa bawang putih pun. Tapi khasiatnya tetap sama.

Jangan risau.Garlic tablet ni memang dah diluluskan oleh KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)


Ramai dah dapat manfaat dari pengambilan garlic tablet ni. kenapa???

Sebab

1) yang ada resdung boleh kurangkan resdung tu.takde la asyik nak bersin je pepagi kan?rasa gatal hidung pun kurang.

2) kolesterol darah boleh dikurangkan.Siapa yang banyak lemak tu pun garlic tablet akan bantu untuk kurangkan. Tapi ingat orang kurus tak semestinya kurang lemak yer.so sama ada korang gemuk or kurus,konfem korang ada lemak.

3) proses penghadaman sangat penting.sebab kalau kita dah makan tapi badan kita tak boleh hadamkan dengan baik so macam takde makna la plak kan.

4) makanan sekarang ni tinggi kandungan gula.garlic tablet ni mampu membantu mengurangkan paras gula darah.

5)boleh tingkatkan metabolisme.


sanggup tak nak makan bawang putih camni?kalau tak sanggup cepat-cepat dapatkan Hai-O garlic tablet dari zura sekarang.

Murah je.

RM31.60 sebotol/80 tablet

nak lagi murah? semestinya la kan!!!

Cepat contact zura sekarang


2 comments:

  1. Salam. Ada halal cert.x utk garlic ni?
    Tqvm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015