Monday, March 17, 2014

Digalakkan minum BB Plus Collagen.Kenapa???


BB Plus Collagen

Salah satu pilihan produk kolagen yang ada di pasaran.Tapi apa istimewanya BB Plus Collagen? Sebelum tu zura explain sikit apa itu kolagen.Kolagen ni adalah sejenis protein yang ada pada kulit kita.Sebab kolagen ni la kulit kita jadi tegang.tapi bila dah bertambah usia,kulit berkedut.Kenapa?Sebab kulit dah kekurangan kolagen.Bila dah kurang tu so kena lah tambah.Macam mana?Kenalah ambil kolagen.Kita ganti semula kolagen yang dah hilang.Sebab tu kulit kita akan kekal tegang je.

Jelas kan?...ini sebabnya kulit jadi kedut.sebab kolagen dah berkurangan.so perlu lah ambil suplement untuk ganti semula kolagen supaya kulit kita jadi tegang.


Inilah sebabnya kenapa zura galakkan kita ambil BB Plus Collagen ni.Ia bertindak dengan 3 fungsi.
Memulih
Membina
Memperbaharui
Memang mantap fungsi BB Plus Collagen ni.
Pasti puas hati.

Lagipun BB Plus ni mudah je cara nak guna.Just tambah air then terus minum.rasanya pun sedap sangat.Sebab ada campuran jus rasberi,roselle,anggur,ada vitamin C.


Selain tujuannya untuk nak tegangkan kulit kita,istimewa BB Plus ni juga boleh bantu untuk kesihatan kita tau.Kiranya fungsi BB Plus Collagen ni 2 in 1 la.


Bila dah semakin berusia,konfem kulit berkedut dan sakit lutut.So just amalkan je BB Plus Collagen ni.Boleh bantu tegangkan kulit dan kurangkan sakit lutut.

Mesti nak tau harga BB Plus Collagen kan?
Harganya memang sangat berpatutan.

Contact zura yer kalau nak tau.
Zura bagi diskaun kaw kaw punya...:-)

Nak jadi Pengedar?
Juga digalakkan hubungi zura.
Profit sangat tinggi untuk produk BB Plus Collagen.

LOVE
Zura 0172608066/0102208453

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015