Tuesday, July 26, 2011

~~~ORANG BERJAYA VS ORANG GAGAL~~~

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA..
.
.
Letih bekerja? Gaji tak cukup jugak?

Nak cari side Income? 5K min

Jual corset online je :)

Tak perlu pandai cakap.. tak perlu ramai kawan .. 

kita semua bole buat.. engineer ke, doctor ke, cikgu ke, kerani ke, surirumah ke.. semua boleh.. janji USAHA

kalau nak ubah nasib ini la masanya..

REZEKI ALLAH DAH BERI CUMA KITA JE TAKUT NAK AMIK PELUANG
.
.
Kita yang meletakkan kegagalan atau kejayaan dalam hidup nie.. kita yang patut aturkan hidup kita.. kalau kita dah tahu sesuatu pekara tuh perlukan penyelesaian kenapa kita just sit there and do nothing ?... hidup zaman sekarang bukan akan lebih senang.. semua harga naik .. bill makin banyak.. bayar semua.. yang tinggal untuk makan dan belanja ciput je kan..
.
.
manusia tak kan boleh lari dari masalah.masalah tak kan habis dalam hidup kita,. kita jangan letak tepi walau apa pun masalah kita, kita kena selesai satu persatu walau cam mana pun..atau kita yang akan susah di kemudian hari thats life ! 
.
.
Bila kita melakukan sesuatu perkara dalam hidup kita, seharusnya kita buat sehabis mungkin ataupun bersungguh-sungguh. Bukan buat sekadar melepaskan batuk di tangga.


Pertama skali sikap positive dan ingin menjadi or improve yourself to be someone better. Sikap negative tidak membawa kita kemana-mana. 
.
.
Kejayaan dan Kegagalan hanya dipisahkan dengan satu titik sahaja. 

Kegagalan mesti ada SEBAB, kejayaan mesti ada CARA!.
.
.
kejayaan dengan alasan memang tak boleh seiring, jika anda nak berjaya anda tidak boleh buat alasan. Dan setiap alasan memang LOGIC. 


For me if you're in the business, and if you expect to be successful in short period you can do it, but mestilah ada harga yang perlu dibayar.


Kejayaan tidak boleh datang bergolek tanpa usaha yang jemu, put your 100% commitment to it insyaAllah jadi.


Kalau kita masih terkapai-kapai tak tahu... belajar lah daripada orang yang dah berjaya dan pergi ke kelas.You expect orang bagi commitment to you sedangkan kita sendiri tak nak berikan commitment to  your leader? Allah tidak akan mengubah nasib seseorang jika kita sendiri tidak mengubah nasib kita.



FOR THINGS TO CHANGE I MUST CHANGE FIRST!!
.
.
so kita yang kena berubah..ubah kehidupan kita dan family...
.
.
AZURA
0172608066

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015