Saturday, January 4, 2014

Jom pergi melancong


Bestnya melancong.Zura memang suka sangat bab melancong ni.Dulu sebenarnya memang tak suka..hehe..rasa macam membazir je.tapi bila dah kahwin,suami zura memang suka ajak melancong.Tak kisah la ke mana-mana pun.Masa tu baru tahu bestnya melancong ni.Bak kata orang "Jauh perjalanan luas pandangan".Macam-macam kita boleh teroka,belajar,lihat,amati...memang seronok la...Pengalaman yang sukar diceritakan.

Bila melancong ni kita tak lari daripada budget.Nak melancong kena tau budget la kan.Kalau tak,memang masalah nanti. 

Syarikat Hai O ni memang banyak sangat pakej melancong.Ini lah salah satu sebab Zura suka buat bisnes dengan Hai O.Siapa yang tak suka dapat FREE kan?

Dalam syarikat Hai O memang semua usahawan berpeluang untuk dapat pakej melancong ni.Cuma ada syarat-syaratnya.Tapi ada cara dan strategi nak dapatka pakej ni.Senang je bila kita follow pemimpin.Zura sendiri dah berpeluang ke KOREA pada bulan September 2013 baru-baru ni.Semuanya dengan bantuan pemimpin dan usaha kita.

Yeay,sekarang company dah buka pakej pelancongan yang baru tau.Its totally for FREE

♥flight
♥food & baverage
♥hotel
♥transport
♥ticket

Kita akan ke SHANGHAI!!!

Jom kita pergi sama-sama.Siapa yang memang suka travel tapi budget tak berapa nak ada atau yang tak suka travel,cer try sekali travel dengan kami,konfem lepas ni ketagih nak dapat FREE trip ni lagi.

Cepat-cepat contact zura.Masih awal lagi ni.Mana tau dapat lebih dari satu tiket.boleh la pergi honeymoon lagi.Kali ni honeymoon FREE je.

Love
Zura

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015