Sunday, April 6, 2014

Ahli Hai-O Tidak Wajib Menjual

Ahli Hai-O tidak Wajib Menjual

Assalamulaikum dan salam sejahtera. Semoga kita sentiasa bersangka baik dan mengerjakan amalan yang baik dan meninggalkan amalan yang buruk.

Antara sebab orang ramai tidak mahu berdaftar sebagai Pengedar Hai-O ialah kerana tidak mahu terlibat dengan bisnes Hai-O, atau dengan kata lain, tidak mahu menjual produk Hai-O.

Sebenarnya menjadi Ahli Hai-O (pengedar) tidak semestinya perlu melakukan jualan.

1 Keahlian,3 motif, Pelbagai manfaat

1) Pengguna sahaja

Pengguna sahaja bermaksud anda mendaftar sebagai ahli dengan mana mana pengedar sebagai upline anda. Anda bukan sahaja menikmati diskaun 20% dari harga retail, tetapi juga mendapat bonus yang ditukar kepada ringgit jika belian anda melebihi RM180. Bayangkan jika anda membeli dengan harga ahli,  tetapi anda sendiri tidak menjadi ahli, anda sebenarnya telah memberikan mata bv dengan mudah kepada orang lain. Alangkah ruginya. Tetapi ini hanyalah option yang tidak akan dipaksa oleh mana mana pengedar kepada anda. Segalanya terpulang kepada anda.


2) Pengguna dan menjual

Anda mendapat keuntungan daripada harga retail. Contohnya satu kotak BB Plus Collagen berharga RM180 bagi bukan ahli dan RM150 bagi ahli. Anda telah mendapat keuntungan RM30Harga ini telah ditetapkan oleh Hai-O dan menjadi satu kesalahan bagi mana mana pengedar yang menjual harga ahli kepada mereka yang tidak berdaftar. Anda juga mendapat Bonus jika belian anda dan mereka yang membeli dengan anda melebihi RM180. Konsep Bonus / BV Hai-O ini sama seperti  Jaya Jusco Card. Cuma anda mendapat Cash apabila mengumpul mata tertentu.

3) Pengguna dan membuat bisnes bersama Hai-O.

Tahniah! Anda sebenarnya melayakkan diri anda untuk mendapat pelbagai insentif dan keuntungan selain income anda mampu mencecah ratusan ribu sebulan seperti  yang telah dilalui oleh Crown Diamond Manager(CDM). Antara keuntungan yang bakal anda perolehi ialah bonus BV, bonus kereta, lawatan ke luar negara dengan ditaja sepenuhnya oleh Hai-O, umrah kelas 6 bintang, bonus wawasan dan semestinya anda boleh mencapai impian untuk bebas daripada hutang dan mendapat kebebasan kewangan yang diimpikan oleh setiap orang.


Apapun pilihan anda, ia adalah pilihan terbaik untuk anda kerana anda yang lebih mengenali diri anda dan potensi anda. Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada syarikat yang berintergriti,

Hai-O
My choice for life

Love
Zura 0172608066/0102208453

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Azura Abd Rahman
Designed by UMIESUEstudio 2015